مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-08سياسي

اجمالی| در عالم همه چیز سر جای خودش است


مؤمنان وقتی نشانه های خدا را می بینند، ایمانشان قوی تر می شود؛ وقتی در عالم فکر می کنیم می بینیم چقدر همه چیز سر جای خودش است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان در بیان صفات مؤمن اظهار کرد: مؤمن وقتی به یاد خدا می افتد، از اینکه وظیفه خود را نسبت به خدا درست انجام نداده باشد، قلبش می لرزد؛ امیرالمومنین می فرماید مؤمن هیچ موقع به عمل کثیر خود راضی نمی شود و هر چقدر هم کار خوب انجام دهد می گوید کم است.

وی ادامه داد: مؤمنان وقتی نشانه های خدا را می بینند، ایمانشان قوی تر می شود؛ وقتی در عالم فکر می کنیم می بینیم چقدر همه چیز سر جای خودش است؛ مؤمن فکر می کند و می گوید این همه عالم و مخلوقات را باطل خلق نکرده ای، بلکه برای این است که انسان ساخته شود.

طباطبایی نژاد، صفت دیگر مؤمن را برپایی نماز و انفاق در راه خدا دانست و افزود: خدا می فرماید این ها مؤمنان حقیقی هستند؛ این افراد نزد خداوند درجات زیادی دارند، گناهان کوچک آن ها را خدا می بخشد و روزی آن ها نزد تضمین شده است.

امام جمعه اصفهان به نماز اشاره و بیان کرد: نماز برای اسلام بسیار اهمیت دارد؛ حتی برای ادیان دیگر مثل مسیحیت هم نماز مهم است؛ آنقدر نماز اهمیت دارد که پیغمبر اسلام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی| در عالم همه چیز سر جای خودش است

اجمالی| در عالم همه چیز سر جای خودش است